28 Kasım 2011 Pazartesi

Keçe ile çalışmak hoşuma gitti...




 Keçe ile çalışmak  gerçekten çok  hoş oluyor.Yumuşacık   , kolayca şekil alıyor. Üzerine nakış  işlemek bile  mümkün oldu. Bugün de bir  kapı süsü yapmak istedim. Peki kime?

Deniz'e.
İlk olarak harfleri yaptım. Harfleri yaptıktan sonra karşıma alıp düşünmeye başladım.Eeee bu harfler ne olacak? nereye asılacak? Bir plaka  gerekli. O plakayı  da   beyaz keçe  üzerine  deniz temalı  motifler  işleyerek   , altına karton yapıştırmak  suretiyle  hallettim.


                                                                                                                
Ne amaçla alınmış olduğunu bilmediğim çok zarif bir zincir de  burada işime yaradı. Sonuç  : Gayet başarılı:))) Muhtemelen yarın da  Defne için  yapacağım. Deniz'e yapıp da kendisine yapmadığımı duyarsa çok üzülür.....

1 yorum:

Girls On Blog dedi ki...

ooooo Güler'ciimmm..şahane şeyler yapmışsın yine!! Ellerine sağlık
evet Defne'cim çok bozulur..hemen ona da yap..Deniz begendi mi Aslı sevdi mi onu da bildir bana...Şimdilik isteklerim bu kadar:)))