30 Kasım 2011 Çarşamba

Kapı süsleri

 Deniz için yaptığım  kapı süsü güzel oldu, Defne ( torunum) için de bir tane yapmak istedim.  Bu kez  deneyimli olduğum için   daha kısa sürede  yapabildim ve   adımlarımı bilerek attım. Örneğin   plakanın  ölçüsü,  dik durmasını  sağlamak için  mukavva koymak, mukavvayı  keçeye yapıştırmak filan gibi işler  daha  kolay oldu.

Bu kez  nakış işlemek yerine   bir kumaştan kestiğim  kuş motiflerini aplike ettim, fakat   boş kalan alan beni  biraz  rahatsız etti. İşte   o zaman yine  basit  motifler işlemeyi  uygun buldum.



Son    olarak dış kenarlarına  sutaşı  geçirerek   projeyi tamamladım.
Hediyelerini aldıkları zaman  yüzlerinde   göreceğim ifadeyi merak rdiyorum.  Bir sonraki postumda  bunu sizlerle paylaşırım. Hoşca kalın  sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Hiç yorum yok: