10 Ocak 2010 Pazar

Sigara bırakanlara yardım

Kızım Rengin , Arkadaşları Nalan ve Aslı sigarayı bırakma kararı aldılar. Bu 2010 yılının iyilik ve güzelliklerle dolu geçeceğini işaret ediyor bence. Çok mutluyum çoook.
Sigara içmemek demek temiz nefes almak, kanser tehlikesinden uzaklaşmak, kalp hastalıklarından uzak kalmak demek. daha neler de neler demek...

Ama bu işi başarmak kolay mı ,yoksa zor mu ?

hem kolay hem zor. Nasıl: kesin kararlı iseniz gayet kolay.çünkü insan beyni aldığı komutlarla hareket ediyor. Ben sigarayı BIRAKTIM kesin komutunu verdiyseniz beyniniz sizin sözünüzü dinliyor, talepte bulunmuyor. işte bu yüzden çok kolay. Yeter ki isteyelim ve kesin karar vermiş olalım. Rengin'e Aslı'ya ve Nalan'a başarılar diliyorum. ve karşılarına onların direncini yıkacak kimselerin çıkmamasını canı yürekten diliyorum..

Hiç yorum yok: