25 Ocak 2010 Pazartesi

Ara vermiştim ama..

Blogumu ihmal etmiş ngibi oldum ama bu arada boş da durmadım doğrusu, Çanta ve kolye

satışa sunulup hemen de alıcısını bulunca üretime devam ettim yaptığım çantaları

sizinle paylaşayım istiyorum. B undan seneler seneler önce ( yaşım belli ama yine de seneleri söylemeyeyim) bu tip çantalar çok moda idi ve bu çantalara Portföy

denirdi. Mor kadife çanta metal çerçeveli 22 X12 buyutlarında.


Krem-beyaz olan ise saten kumaş ve yine krem fransız danteli ve savorosky taşlarla süslü, manyetik çıtçıtla kapanıyor. 25X15 boyutlarında. Açık renkli bir gece kıyafeti ile çok yakışır.


Balıksırtı kahverengi çanta henüz tamam değil , ona zincirli kadifeli bir sap düşünüyorum tamamlayınca yeniden paqylaşırım.

1 yorum:

Girls On Blog dedi ki...

cok nefis olmuslar,ellerine saglık.Foto kalitesine biraz daha dikkat rica ediyoruz:)