22 Haziran 2012 Cuma

Dikiş dikerek geçen bir hafta..

Bu hafta oldukça verimli geçti,kızım Elvin'e  yeğenim Özgür' ün düğününde giymesi için bir gece  elbisesi diktim . Söylemeye  gerek  var mı bilmiyorum, tabii ki yine Burda dergisinden (2006 haziran ) Modelin orijinalinde etek boyu dizdeydi, ama Elvin  uzun olmasını istdedi ben de  böyle verev uzun  bir etek ile  işi tamamladım. Sonuçtan da mutlu oldum....


Bu modelin bir özelliği vari,  Asimetrik   olduğu için her parça tek tek  kesiliyor, hem eğlenceli hem  kaza yapmaya  elverişli bir model. Parçaları birbirine  eklerken çok dikkat gerektiriyor.
    Tek süsü ise yakasındaki taşlar...


Eveet elbise bitti , düğün gününün gelmesini bekliyoruz....

1 yorum:

Elvin dedi ki...

Ne kadar şanslı olduğumu biliyorum.Ellerine sağlık annecim,hepsini zevkle ve gururla giyiyorum.