8 Ocak 2012 Pazar

Arkadaşım benden mutfak önlüğü istedi

Çok sevdiğim arkadaşım Kudret benden  mutfak önlüğü istedi.Hem de aplikeli olsun dedi:))  elma, armut  ne olsa olur dedi. Peki dedim yaparım.  Ama ne elma  yapasım geldi ne de armut.

İnternette  dolaşırken illustrasyon  sanatçılarından    gördüklerimi harmanlayarak  bir desen  çıkardım ortaya.  Yani asla birisinin  eserini   araklamadım, sadece    görsellerden  bir derleme yaptım.





Resimler çok net değil ama  pek de  fena değil  ,bir türlü  güzel resim çekmeyi  beceremiyorum. Güzelim mavi  önlük gri  görünüyor  Kulaklardaki  metal  küpeler  görünmüyor:((.Kudret'ciğim güle güle  kullansın önlüğünü

1 yorum:

Girls On Blog dedi ki...

Anneciiimmm cok guzel bi onluk olmus,gercekten...:)Bide Kudret teyzeye de benzemiş...gercekten fotograf konusunda iflah olmazsın:)))) Bi de blog ayarlarını bozmussun sekerim:))

Aslı ve ben de onluk istiyoruz:D