19 Mart 2010 Cuma

yeni yeni çantalar


yeni çantalarımı da sizlerle paylaşmak istedim. Bu güzel fuşya çantanın ağız kısmı siyah yapay kürk ile süslü, bir de kocaman siyah fiyonk ile süslendi. Siyah-fuşya çizgili ipeksaten astar ve iki iç cep var. Manyetik çıtçıtla kapanıyor.





Siyah saplar da ayrıca bir hava veriyor.
Bu minik çanta siyah kot kumaş üzerinde grogren kurdeleler ile desen oluşturularak süslendi.Telefon, gözlük ve anahtarınızı rahatça sığdırabilirsiniz fazlasını hayır:))

Aynı kot kumaşı el örgüsü dantel ve turkuaz Posted by Picasa boncuklarla süslediğim bu portföy de Rengin'İn oldu.

1 yorum:

--- dedi ki...

Öğretmen değilim ama ben de yeniden dünyaya gelsem öğretmen olmak isterdim.:) Muhteşem bir meslek olduğunu düşünüyorum.

Şöyle kısacık bir göz gezdirmeyle bile çok başarılı işler yaptığınız anlaşılıyor. Bence bunları satışa çıkarmalısınız. Mesela aşağıdaki iğnedanlığa ben hemen talip olurdum.
Pasaj.com'a üye olup, hemen bir dükkân sahibi olmanızı ve ürünlerinizi orada satışa çıkartmanızı öneririm. Yardıma ihtiyacınız olursa danışmaktan çekinmeyin lütfen. Üreten insanlar için her zaman gönüllü öğretmen olmaya hazırım ben.:))
Sevgilerimle,
Sema.